ZA GARŚĆ PYTAŃ: BAZGROLLE

15:17 Robert Sienicki 0 Comments


Fil i XNDR - młodzi*, zdolni i odpowiedzialni... za Festiwal Złote Kurczaki, który doczekał się już trzech edycji. Postanowiliśmy wbić się z butami w ich napięty (niczym mięśnie Filipa na siłowni) terminarz i zmusiliśmy do udzielenia odpowiedzi na kilka krótkich, ale bardzo istotnych pytań. Dzięki temu możecie bliżej poznać ich lęki, marzenia, frustracje oraz dowiedzieć się o nich też masy zbędnych informacji. To też jest ważne. 

* dane ze spisu ludności z 1994 roku.

Pierwszy film, który cię przeraził?
FIL: Evil Dead z 1981. Oglądałem to razem z moim kuzynem. Potem spałem zlany potem, a kuzyn z nożem.

XNDR: Nie pamiętam tytułu, ale był to jakiś stary, czarno-biały Sherlock Holmes angielski, w którym była cały czas złowroga mgła, złowroga muzyka i złowrogie stukanie bryczek o kocie łby... Ogólnie zero straszenia ale mega klimat, aż w pewnym momencie za oknem Sherlocka, w czasie burzy pojawił się zdeformowany cień jakiejś postaci... Potem okazało się, że to był jakiś karzeł/pigmej. Pamiętam, że bałem się wtedy iść do kibla na siku bo po drodze były ze dwa ciemne pokoje... do dziś mam traumę jak widzę pigmeja na ulicy...

Ukochana zabawka z dzieciństwa?
FIL: Klasyczny Game Boy, ktorego nigdy nie miałem, a to co miałem i kochałem to LEGO, z których budowałem takie hity jak statek kosmiczny Jazona z gwiezdnego dowództwa.

XNDR: G.I.Joe’sy!!! oglądałem pełnometrażową animację G.I.Joe na okrągło i potem biegałem z G.I.Joesami na które się wymieniałem z dzieciakiem, którego ojciec był marynarzem i kupował mu je w Baltonie... KOBRA LALALALA!!

Wstydliwy VHS/DVD/Blu-ray na półce?
FIL: Purple Rain z Princem

XNDR: Małżeństwo z Rozsądku  Barei...najlepszy polski musical w dodatku z najlepszą sceną kung fu w polskim kinie!!

Z jaką postacią komiksową pozwoliłbyś umawiać się swojej córce?
FIL: z Dżordżem z Bazgrołków. Takiego ciapusia łatwo bym kontrolował.

XNDR: z Kleksem od Szarloty Pawel - bo był eunuchem, więc małe niebezpieczeństwo, że czegoś by spróbował z moją córką... poza tym jak bym go zatłukł i zakopał w lesie - nikt by raczej go nie szukał...

Idealny film na poprawę humoru?
FIL: Clerks 2

XNDR: Kurde, zależy od chwili ale mam 3 faworytów - Blues Brothers, Police Squad (lub cokolwiek z świętej pamięci Leslie Nielsenem bo to czempion!), Różowa Pantera, ale tylko z Selersem, a z seriali oczywiście najlepsza rzecz EVER - Flight of the Conchords.

Książka, do której najczęściej wracasz?
FIL: Sekret

XNDR: Nie należę do wielkich fanów książek - komiksy są dużo lepsze!!! A jak już musi być książka, to Świat Dysku Pratchetta, bo to najgenialniejszy cykl w historii literatury.

Jaki film doprowadził cię do łez?
FIL: Jerry Maguire

XNDR: Ja nie płaczę na filmach - to filmy płaczą na mnie. Jak widzę polskie komedie Lubaszenki to mi oczy łzawią, ale to raczej reakcja alergiczna...

Jaką piosenkę słyszysz teraz w głowie?
FIL: You and I - Steve Wonder

XNDR: Huey Lewis and the News - The Power of Love
Rick Ross - Hustlin

Film, który mógłbyś oglądać aż wypłyną ci oczy?
FIL: Raiders of the Lost Ark

XNDR: Pulp Fiction i Gwiezdne Wojny (jedyna właściwa trylogia epizody 4-5-6, reszta mogła by nie istnieć)

Jaka fikcyjna postać powinna zapuścić brodę?
FIL: Ivan Drago w trakcie treningu, ponieważ Rocky miał.

XNDR: Niebezpieczny Kurczak vel Agent Radek - i tak jest zimnym maderfakerem, ale z brodą to by już był bogiem!

Wymarzona praca?

FIL: Projekt zawładnięcia światem.

XNDR: SPOCENI the Movie... Filmowa adaptacja naszego komiksu, który zyskał status kultowego zanim zdążyliśmy go wydrukować. Fila musiałby zagrać Vin Diesel lekko przykurczony, w roli Wielebnego Pałki - Danny De Vito z tupecikiem a w roli XNDRa widzę Ryana Goslinga jakby trochę przypakował...



Najnowszy komiks *Fila i XNDRa, zatytułowany "Bresslau Triangle" możecie zamawiać na oficjalnej stronie Wydawnictwa Bazgrolle.

0 komentarze: