Marvel od LEGO w 2014

18:15 Robert Sienicki 1 Comments

Uwielbiam to, co robi ze swoimi produktami LEGO. Klocki uwielbiałem od małego, a teraz kiedy bliżej mi trzydziestki, to LEGO ponownie kradnie mi serce tworząc zestawy przedstawiające klockowe wersje moich ulubionych bohaterów i historii znanych z innych mediów. Dzięki takiemu zabiegowi koło mojego biurka stoi cały regał zawalony zestawami z Hobbita, Władcy Pierścieni, Żółwi Ninja czy Piratów z Karaibów. Oczywiście są też minifigurki ze świata Marvel Comics. I właśnie tych figurek dojdzie trochę więcej w 2014 roku, jak widać z całkiem świeżo wyciekłej do internetu grafiki. Doctor Octopus, Red Skull, Falcon, MODOK. Jaram się jak (mam nadzieję) w przyszłości będzie się jarała LEGO minifigurka Human Torcha.
Żałuję tylko, że do zestawów trafił Green Goblin jedynie ze świata Ultimate, którego fanem nie jestem...

UPDATE: Zanim zdążyliśmy oficjalnie odpalić bloga pojawiły się zdjęcia zestawów w lepszej jakości.

1 komentarz: