Konkurs z Brodą: Niezwykła Historia Marvel Comics

19:08 Robert Sienicki 1 Comments


Przeglądając statytstyki tego koszmarnego uroczego bloga zauważyłem ogromną popularność wpisu o tym, że wieki temu jakiś Sławomir Kaznowski w kreatywny sposób przekładał na polski stare komiksy z przygodami tych nędznych trykociarzy. Człowiek Pająk toczył tam boje z Juggernautem i Hobgoblinem, którzy nazywani byli odpowiednio: Władcą Murów i Diablim Trollem. Genialne! Sam bym takich nazw lepiej nie wymyślił, a za kreatywnego boga się uważam. 

Wymyśliłem zatem zadanie dla was, śmiertelnicy. Przejmuję tego bloga i organizuję, jak to nazywacie - konkurs! W rozwinięciu posta wrzuciłem fotkę tych nudziarzy, którzy raczyli igrać z moimi planami. Tyle ode mnie. Do was należy reszta - w kreatywny sposób, taki którego sam Kaznowski by się nie powstydził, musicie wymyślić nowe nazwy dla Iron Mana, Kapitana Ameryki, tego lalusiowatego Thora i reszty widocznych na zdjęciu Mścicieli. Potem trzeba podesłać je w mailu na: brodyzkosmosu [at] gmail.com z "Konkurs z Brodą: Marvel Comics" w temacie. Zgłoszenia przyjmowane będą do 1 lutego.

Oczywiście coś za coś, nie myślcie sobie! Najlepszy i najbardziej zgryźliwie nazwany kolektyw super-bohaterski wyróżniony zostanie nagrodą w postaci mojej ulubionej książki - wydanej przez wydawnictwo SQN "Niezwykłej Historii Marvel Comics". Gruba księga o dorosłych facetach, którzy rysują komiksy i podkładają sobie nawzajem świnie! Kocham ja, pokochacie i Wy! 

podpisano: Loki vel Mąciwodek. 

[EDIT] Nagroda trafia do Szymona Makucha! Gratulujemy!





Jak by nazwał ich Sławomir Kaznowski?



1 komentarz:

  1. E-mail wysłany, po ciuchu liczę, że moje propozycje imion dla Mścicieli się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń