Za garść pytań: Sebastian Skrobol

09:15 Robert Sienicki 0 Comments



MFKiG za nami, premiery komiksowe stoją już grzecznie na półkach (lub gdziekolwiek, jeśli na półkach już miejsca brak), więc możemy przyjrzeć się kolejnemu autorowi, który na łódzkiej imprezie zaliczył swój komiksowy debiut. Debiut albumowy, bowiem Sebastian Skrobol niejedno już wcześniej narysował i wiele tymi rysunkami wygrał. Zdolniacha cholerny.

• Pierwszy film, który cię przeraził?
Nie pamiętam tytułu. Rzecz była o potworze który zjada serca. W finałowej scenie główny bohater wyrywa potworowi jego czarne niczym dupsko diabła serducho, a w środku tegoż biją te wszystkie zjedzone przez potwora serca. Tylko nie wiem do końca czy ten film istnieje czy go wymyśliłem jak byłem mały. Szukam go od jakiegoś czasu i nie jestem w stanie go znaleźć.
UPDATE: "W mgnieniu oka" z Rutgerem Hauerem.

• Ukochana zabawka z dzieciństwa?
Helikopter Żółwi Ninja który miał rękawice bokserskie zamontowane z przodu, a z tylu był spust wiec można było nimi uderzać w rzeczy.

• Wstydliwy VHS/DVD/Blu-ray na półce?
Akceptuje samego siebie i niczego się nie wstydzę.

• Z jaką postacią komiksową pozwoliłbyś umawiać się swojej córce?
Z jakimś Transformerem. Ważne żeby ten ktoś nie miał np. pindola.

• Idealny film na poprawę humoru?
 "Beginners" Mike'a Millsa, no... albo coś Kevina Smitha, łykam od niego wszystko.

• Książka, do której najczęściej wracasz?
Do opowiadań Lovercrafta. U niego to jakoś za każdym razem czuję się jakbym czytał to pierwszy raz.

• Jaki film doprowadził cię do łez?
Nie płaczę na filmach, nie jestem ciotą.

• Jaką piosenkę słyszysz teraz w głowie?
B.I.G. E.G.O - Wise Blood z soundtracku do filmu "The Battery". Świetne kameralne kino drogi z zombie w tle.  I Bon River - Heavently Father. Mam nadzieję, że doczekam się nowej płyty.

• Film, który mógłbyś oglądać aż wypłyną ci oczy?
"Avengers" to jest mokry sen 12-letniego mnie.

• Jaka fikcyjna postać powinna zapuścić brodę?
Każda? Nie kumam po co wymyślać postać bez brody.

• Wymarzony projekt?
Przed chwilą taki skończyłem. Mój autorski, niemy, baśniowy horror. Ale planów jest dużo. Jakoś od gimnazjum chcę zrobić komiks na podstawie opowiadanie Neila Gaimana "Trolowy most". Może kiedyś się uda.





POLECAMY!




0 komentarze: