Za garść pytań: Ramón Pérez

19:32 Unknown 2 Comments



Kontynuujemy nasz segment wywiadów z brodą. Tym razem garść pytań została rzucona w kierunku Ramóna Krzysztofa Pereza, zdobywcy nagrody Eisnera za komiks "Tale of Sand" (wkrótce w Polsce), posiadacza najpiękniejszej brody w całej Kanadzie oraz stałego współpracownika Marvela, gdzie ilustrował przygody m.in. Wolverine'a, Deadpoola oraz X-Force. Obecnie Ramón współpracuje z Danem Slottem nad komiksem "Spider-Man: Learning to Crawl" (nieprędko u nas).


• Pierwszy film, który cię przeraził?
„Łowca androidów”. Zobaczyłem go w dzieciństwie i naprawdę mnie przeraził. Kilka lat później „Piątek 13-go” skradł to wyróżnienie.

• Ukochana zabawka z dzieciństwa?
Millenium Falcon.

• Wstydliwe DVD na półce?
Z dumą bronię wszystkich swoich filmowych wyborów: od „Danger: Diabolik" do „Straży przybocznej” i tak dalej.

• Z jaką postacią komiksową pozwoliłbyś się umawiać swojej córce?
Z żadną. Wszystkie to czubki. Ale jeśli miałbym wybrać, to Scott Free (Mr. Miracle – przyp. BfoS) wygląda na dżentelmena.

• Idealny film na poprawę humoru?
"Amelia", "500 dni miłości", "Ocean's Eleven: Ryzykowna gra"… wspominając tylko kilka.

• Książka, do której najczęściej wracasz?
Nigdy nie powtórzyłem żadnej książki. Jedyna powieścią graficzną, którą przeczytałem więcej niż raz, było „Nextwave”.

• Na jakim filmie ostatnio płakałeś?
Wydaje mi się, że uroniłem łzę podczas seansu „Stalowego giganta”. Jest też ten moment w „Imperium kontratakuje”, gdzie Han ma zostać zatopiony w karbonicie. Leia mówi: „Kocham cię”, a on odpowiada: „Wiem”. Nawet teraz trochę się dławię…

• Jaką piosenkę słyszysz teraz w swojej głowie?
„Spirit in the Sky”. Właśnie zobaczyłem zwiastun „Strażników galaktyki”. Ale kochałem ten kawałek od dzieciństwa. Więc nie mam problemu z tym, że utknął mi w głowie. Chyba znów zobaczę ten zwiastun...

• Film, który mógłbyś oglądać aż wypłyną ci oczy?
"Gwiezdne wojny", "Leon Zawodowiec", "Wielki sen", "Człowiek z przeszłością" i pewnie jeszcze wiele innych.

• Jaka fikcyjna postać powinna zapuścić brodę?
Green Lantern. Może sprawić, że będzie ciekawy.

• Wymarzona praca?
Mam ją i jest coraz lepsza.


ENGLISH SPEAKING VERSION:

• First movie that scare you to death (nearly)?
"Blade Runner". Saw this as a kid and it really freaked me out. A few years later "Friday the 13th" would steal that honour.

• Favourite toy from your childhood?
Millenium Falcon.

• Shameful VHS/blu-ray/dvd in your collection?
I stand proudly by all my movie choices; from "Danger: Diabolik" to "Yojimbo" and beyond.

• Which comic book characted would have permission to date your daughter?
None. They’re all head-cases. But if i had to choose, Scott Free seems like he’d be a gentleman.

• Favourite feel-good movie?
"Amelie", "500 Days of Summer", "Ocean's 11"… to name a few.

• Book you'd love to read again (and again) 
I’ve never read a book more than once. The only graphic novel i’ve read more than once; "Nextwave".

• What movie made you cry?
I think I teared up watching "The Iron Giant", and then there’s that moment in "Empire Strikes Back" where Han is about to be dropped into carbonate, and Leia says “I love you," and he replies “I know.” I’m choking up a little right now...

• What song is playing in your head right now?
"Spirit in the sky". Just watched the "Guardians of the Galaxy" trailer. But i’ve loved that song since i was a kid. So I’m okay with it being stuck in my head. I think I’ll rewatch the trailer...

• Movie you can watch so many times that your eyes may bleed?
"Star Wars", "Leon", "The Big Sleep", "Out Of The Past"... there’s probably many more.

• What fictional character should grow a beard?
Green Lantern; it might make him interesting.

• Dream job?
Have it, and it just keeps getting better, and better.

2 komentarze:

  1. Augh, pierwszy akapit ma prawidłowo wstawione apostrofy, aż przeczytałam go pięć razy z radości ;_;

    OdpowiedzUsuń