ZA GARŚĆ PYTAŃ: Dave Cooper

10:16 Robert Sienicki 0 Comments


Dave Cooper to legenda amerykańskiego undergroundu. Serio, zapytajcie kogoś, kto się na tym zna. Urodzony w 1967 roku rysownik jest autorem wydanych niedawno przez Timof Comics komiksów "Ssanie" i "Zgniecenie". Jak na obywatela Kanady przystało, jest również jednym z milszych ludzi na tej planecie. Polski nie odwiedził, ale było blisko. Te odpowiedzi leżały na naszym redakcyjnym biurku dłużej niż on na nie odpisywał.


• Pierwszy film, który cię przeraził?

Grizzly. Obejrzałem go zdecydowanie zbyt wcześnie, kiedy mieszkałem przy lesie. Pora snu nigdy już nie była taka sama.


• Ukochana zabawka z dzieciństwa?

Mały pluszowy miś, którego znalazłem na parkingu dla ciężarówek, gdy miałem jakieś 5-6 lat.

• Wstydliwe DVD na półce?

Telemaniak to jeden z moich ulubionych filmów.

• Z jaką postacią komiksową pozwoliłbyś się umawiać swojej córce?

Wonder Woman.

• Idealny film na poprawę humoru?

Prosta historia.


• Książka, do której najczęściej wracasz?

Rzeźnia numer pięć.

• Na jakim filmie ostatnio płakałeś?

Dzika droga. Przypomniał mi o mojej mamie.

• Jaką piosenkę słyszysz teraz w swojej głowie?

Comfortably Numb. Doprowadza mnie do szału. Przed chwilą napisałem na Facebooku, że nie cierpię Pink Floyd i ludzie wpadli w szał. Ha ha! Jakby mnie obchodziło czy lubią to, co ja lubię. Ale teraz ta durna piosenka łazi mi po głowie.


• Film, który mógłbyś oglądać aż wypłyną ci oczy?

Nie przepadam za powtórnym oglądaniem filmów. Nawet tych ulubionych.

• Jaka fikcyjna postać powinna zapuścić brodę?

Hulk.

• Wymarzona praca?

 Moja.

0 komentarze: